Pierwsze trzy zamówienia złożone przez nowych klientów są płatne przelewem lub za pomocą serwisu Przelewy24 przy zamówieniu towaru – przed wysyłką. Po realizacji tych zamówień i wypracowaniu obrotu minimum 25.000 PLN netto, Zamawiający może ubiegać się o zawarcie Umowy Współpracy z Dostawcą i odroczenie terminu płatności.
Płatność odbywa się według wyboru klienta przez przelew bankowy lub inne procedury płatności dostępne w serwisie Przelewy24. Dostawca zastrzega sobie ograniczanie możliwości wyboru procedur płatności, pomiędzy którymi klient może dokonywać wyboru, w zależności od wartości zamówienia, regionu wysyłki lub innych merytorycznych kryteriów.
Jeżeli wpłata, o której mowa w pkt. 2 nie wpłynie w ciągu 5 dni od daty zamówienia – zamówienie zostanie automatycznie anulowanie bez dalszych powiadomień.
Jeżeli Dostawca oferuje odroczony termin płatności, a wartość zamówienia przekracza 25.000 PLN netto, wymagana jest zaliczka w wysokości 40% wartości zamówienia. Pozostała kwota należna musi być uregulowana w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury. Dostawca zastrzega sobie prawo decyzji o długości terminu odroczenia płatności na wniosek Zamawiającego.
Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i niezalegających z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.
W przypadku dostarczenia towaru w kilku partiach, Zamawiający pokrywa koszty transportu każdej partii towaru. Dostawca wystawia każdorazowo fakturę VAT.
Przekroczenie przyznanego przez Dostawcę odroczonego terminu płatności stanowi podstawę do naliczania przez Dostawcę odsetek za zwłokę i obciążenia płatnika kosztami upomnień.
Zamówienie o wartości większej niż 25.000 PLN netto wymaga zgody ubezpieczyciela Dostawcy.
Jeżeli Zamawiający dokona wpłaty przed otrzymaniem potwierdzenia dostępności przez administratora hurtowni i w wyniku tego powstanie nadpłata – Dostawca dokona zwrotu nadpłaty w ciągu 30 dni. Od ewentualnych zwrotów nadpłat, powstałych wskutek dokonywania wpłat przed ostatecznym potwierdzeniem wartości zamówienia przez administratora hurtowni, będzie pobierana opłata manipulacyjna w kwocie 5,00 PLN.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i szybkim e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.